klicky.blogg.se

- Drick pause

Publicerad 2014-11-21 19:53:00 i Vardag,


Kaffe , ljus och musik <3
Snäckan är med pappa i vardagsrummet och busar.
Jag passar på att ta en kopp kaffe och tända lite ljus i denna mörka kväll.
 
Skönt att ibland sitta och rensa lite tankar själv och fundera på framtiden
och vad som måste göras och inte. Drömma sig bort och känna glädjen i kroppen när
man tänker på vår lilla dotters framsteg och utveckling! <3
 
Musik är något som jag alltid(!) har haft i mitt liv.
När jag är glad lyssnar jag på "party musik", när jag är ledsen sätter jag på en
lugn avlsappnad låt. Musik är något som gör att man mår bra <3
 
Ni får ha en mysig kväll.
Nu ska jag njuta av min kopp kaffe sen in och mysa
med min lilla dotter <3<3

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2014-11-21 22:16:28

Är det meningen att det skall stå "Dick pause" eller skall det stå "Drick pause" ?? Hehe :P

Svar: jag tyckte Dick pause var mer intressant ^^ haha...
klicky.blogg.se

Postat av: Madde

Publicerad 2014-11-21 22:56:56

Ja det blev ju en mer intressant rubrik iaf hehe ;)

Svar: ha ha eller hur blev det :))
klicky.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela