klicky.blogg.se

- BB och Paradise Hotel

Publicerad 2014-10-27 19:16:00 i Klicky,

Hade ni velat vara med i en dokusåpa?
 
Mina kvällar är just för tillfället alltid spikade framför tven mellan 21-23:00.
Är ni också ett stort fan av BB & Paradise Hotel eller inget av det?
 
I Big Brother huset är lätt Anna min favorit. Hon verkar vara en stört skön tjej.
Hon har skön humor och ett storthjärta, jag blir inte förvånad om hon tar hem BB 2014.
Måste säga att denna sesongen är jag lite besviken på.
Många som har hoppat av, blivit utkastade , för få uppdrag och massa tillgångar till tobak och festligheter.
Dock är det ej slutet ännu och vem vet hur denna säsongen slutar.
 
Paradise Hotel var Saga min favorit. Hon har åkt ut och Kristian är min nya.
Stört skön kille med glimten i ögat. Han gör verkligen dessa kvällarna värd att sitta
fastklistrad och glo i tv rutan. Vilken skön typ. Hoppas han tar hem PH!
Vi har även sätt vår stora bloggare Paow där inne denna säsongen också.
Hur tycker ni hon spelar denna gången?
 
xoxo
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela