klicky.blogg.se

- Människor

Publicerad 2014-10-31 20:13:00 i Klicky,

Jag är starkast!
 
Människor kommer och går igenom hela ens liv.
Jag har hittat många fina människor som jag vet kommer stanna eller finnas i många år.
Andra har mer kommit och gått i parioder.
 
Sen jag blev gravid har jag funderat väldigt mycket kring vad för människor jag vill
ha i mitt liv, i min vardag. Jag vill gärna ha människor som ger energi och gör mig glad.
Nu när man inte är själv och har all fokus på sitt barn orkar man inte med drama queens och skitsnack.
 
För är det något framförallt tjejer är bra på så är det fan att snacka skit om
varandra över en kopp kaffe.. Jag är så less på tjejers behov av att trycka ner andra.
Är det avunsjuka? Vill dom känna sig bättre?
 
Det jag känner idag är att jag har dom ja vill ha i mitt liv omkring mig.
Fler relationer kommer utvecklas och andra kommer försvinna.
En sak är säkert, så länge jag har mitt barn och min familj är jag hemma <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela