klicky.blogg.se

- Mys belysning

Publicerad 2014-11-18 22:52:00 i Vardag,

Just nu har jag massa tända ljus och har börjat så smått att ta fram
julpyntet till detta året. Just nu har vi en röd ljusslinga, tomte på 50 cm, snöljus och små pynt framme.
Jag har en favorit sak varije jul som jag bara älskar!
 
Det är en isbjörn som är ca 50 cm stor och har ett vitt/blått ljus.
Love love love, köpt på Ullared för 3 år sedan.
Den är hemma hos mina föräldrar för tillfället men den ska också upp.
Ska bli kul och se dotterns min när hon ser den.
Här är vårat senaste tillskott i julsamlingen <3
199:- på Jula. In love!
Här är den & snöljuset <3
 
Hoppas ni också sitter med lite ljus och mys i höstmörkret!
Jag är en person som älskar (!) mys.
 
Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela