klicky.blogg.se

- My first time <3

Publicerad 2014-11-18 12:37:00 i Klicky,

MY FIRST TIME
 
Första gången jag, pussade en kille?
Det var när jag var 8 år gammal. Kommer så väl ihåg det.
Det var en granne till oss och han var lika gammal som mig. Jag tyckte absolut
inte om honom, på något vis så hamnade jag & en tjej vän i "jag tror inte att du vågar" tankar
och en av utmaningarna var att pussas med honom. FY!
Stackaren hade ögoningflammation *ser det fortafande framför mig* och jag trodde jag
skulle kräkas på plats. Så de blev en puss på 1 sekund och den saken var avklarad.
haha kan skratta åt det än i dag. Han var lagom mallig efteråt..
 
Vilket var ditt första jobb?
Mitt första jobb, när jag var 16 år, var såklart på Mc Donlads.
Jag tyckte om det till en början men tröttnade väldigt fort på arbetsmiljön och slutade.
Det var helt enklet inget för mig.
 
Min första bästis?
Min första bästis riktiga bästis var Sandra.
Det var när jag bodde i Helsingborg och vi lärde känna varandra
på dagis. Hon var lite blygare och jag väldigt framåt.
Vänskapen har gått upp och ner sedan dess.
Men hon var min första.
 
Första gången jag åkte utomlands?
Det var Gran Canaria.
Jag var 9 år ca och åkte dit med syster och Morfar & Anna.
Kommer ihåg att jag älskade att jag blev så brun.
 
Mitt första husdjur?
Det var nog en fågel tror jag.
Dock var jag så liten så jag minns ingenting alls om den..
 
Mitt första boende?
Det var i Hofterup (Kävlinge)
<3
 
Det var några av frågorna.
Fler fråger kommer komma upp på bloggen.
Håll utkik.

Sorry för sent blogginlägg.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela