klicky.blogg.se

- Samsung Galaxy Note4

Publicerad 2014-11-14 23:14:46 i Klicky,

Min nya älskling <3
 
Jag är så överlycklig som är en av dom som är ägare till en Note4.
Måste säga att jag är faktiskt helt förälskad i den.
Hade innan en samsung galaxy s5 som jag också tyckte mycket om men denna
fina skönhet slår den med längder. Den är precis vad jag önskar mig.
Framförallt storleken!
Det fick bli en vit mobil, igen ;)
Mina senaste 5 mobiler har varit vita, så det var en självklarhet att denna även
skulle bli vit.
Skal & skydd är även köpt. Så klumpig jag är så måste jag alltid skydda mina
mobiler så dom inte blir repiga eller skadade.
 
Nu ska jag sitta och pilla lite till på älsklingen!
(haha hur lät inte det)
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela